KOWKABI så dagens lys i 2019.
Etter å ha vært ansatt i godt over 15 år, kjente jeg på behovet for å starte noe eget. Stå på egne ben, og jobbe med mennesker, merkevarer og produkter som jeg brenner for.  

Veien til eget kommunikasjonsbyrå startet allerede i 2013. 

Den gangen valgte jeg å bruke kompetansen min til å jobbe med egen merkevare; Curves And I - samtidig som jeg tok en bachelor i
Markedsføring, med spesialisering i PR og omdømmebygging. 

Jeg startet Norges første plus size blogg, skrev pressemeldinger,
inngikk avtaler og solgte inn meg selv som merkevare til både TV,
magasiner og aviser. Det resulterte i en egen spalte i KK, og godt
over 50 nyhetsklipp fordelt over ulike mediekanaler. 

Erfaringen tok jeg med meg inn i Geelmuyden Kiese.
Der jobbet jeg med merkevarer innen livsstilssegmentet, som blant
annet Gillette, Schwarzkopf, Bugaboo, CND, Hi-Fi Klubben og KIWI. 

 

Deretter fulgte to år hos Nordic Choice Hotels og Comfort Hotel 
- først som markedskoordinator, deretter som kommunikasjonssjef.
 

 

I 2018 takket jeg ja til en prosjektstilling som spesialkonsulent i Oslo Kommune, og Enhet for Mangfold og Integrering (EMI). 
Der jobbet jeg med kommunikasjon og videreutvikling av OXLO* Oslo Extra Large, en by for alle. I løpet av året hos EMI, fikk jeg muligheten til å spesialisere meg innen mangfold på tvers av livssyn, legning, funksjonsevne og etnisitet.
I dagens samfunn er mangfoldskompetanse utrolig viktig. Dette er kompetanse jeg tar med meg inn i ethvert kundeforhold og oppdrag jeg gjennomfører. 

Siden oppstart i 2019, har jeg rukket å jobbe med spennende merkevarer, fine folk og hyggelige kunder som blant annet 

Valen-Utvik, DIBI MilanoOslo Kommune, Altså, Noroff og LastCall. 

HER finner du en fullstendig oversikt over tjenestene jeg tilbyr. Har du behov utover min kompetanse, samarbeider jeg med 
dyktige frilansere, og kan skreddersy en pakke som dekker dine behov. 

IMG_9426_edited_edited.jpg